terrus

Direktlänk till inlägg 12 maj 2010

Dålig uppdatering, yes I know

Av theresa ♥ - 12 maj 2010 21:38






































Yes I know, I know it very very well, att min uppdatering på dehär korta dagarna har varit väldigt väldigt dålig. Och att inga många bilder har kommit in hit för den delen heller... Och jag ber om ursäkt för er del att ni inte kommenterar hihi... Men shit the same, nu tänkte jag faktiskt berätta om denna väldigt spännande dagen, om man så kan säga. Först var det bara 3h skola idag, chill ohyes! Det borde ha varit stafettkarnevals-övningar från 15- ca 15:40 men det blev till inget för så många kunde inte komma :| Nja, efter skolan for jag,heidi,linda&adele<3 till ulla-dress, sen till nadin, linda for hem :(<3

men heidi&adele fick pizza av mig :) och jag åt franskisar. Efter allt det blev det bara att komma hem & där halv 8 tiden for jag & heidi och linda till stranden, där jag och heidi simmade, rätt skönt faktiskt :)) <3 Sen kom jag och linda via mitt & så for vi till stranden och fota, nu är klockan redan över 11 hihi, kommer en bild från idag. (c) emilia ( som kom dit sen)

 

( jag sittande, linda & heidi :)<3 )













 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av theresa ♥ - 20 maj 2010 18:42

... denna blogg! Har nämnligen skaffat en ny! :-)http://tterrus.blogg.se  eller klicka här :_)   Synns där! XOXO ...

Av theresa ♥ - 19 maj 2010 19:38


  Tjenah! :-)♥ Idag var det skola, träning,tennis & sen kom jag hem. Nu ska jag ta och läsa igenom biologin och sen fara och duscha. Kanske kolla tv efter det?! Bloggar imorgon, XOXO ♥ ...

Av theresa ♥ - 18 maj 2010 21:25


About the design, jepp den är som den är tills jag fixar en ny :-D! "you just need to live with it"   ...

Av theresa ♥ - 18 maj 2010 21:20

      { vitt linne ~ seppälä. blått linne ~ h&m. svarta leggings ~ h&m. svarta converse ~wild shoe } ...

Av theresa ♥ - 18 maj 2010 21:11


  Okej, idag var det skolan, helt okej var den väl ^^ I hussan hade vi kockrig, det blev helt fail. Efter skolan for jag med Denise till säästö pärssi,nadin snabbt, biblioteket,glasskiosken & till Alexandra. I glasskiosken köpte vi glass förståss ...

Ovido - Quiz & Flashcards