terrus

Alla inlägg den 13 maj 2010

Av theresa ♥ - 13 maj 2010 15:45

24 grader varmt, sol & coca cola, ledigt från skolan, finns det något bättre, nej! Men helt säkert åska i luften,men skit idet let's njuta av det här sköna varma vädret så länge det är kvar<3 Men nu ska jag fortsätta sitte med datan i knäet på gräsmattan, vi hörs, hejdå! <3

     

heidi&jag ;>

Av theresa ♥ - 13 maj 2010 10:09


Aop, idag är det kristihimmelfärdsdagen & då är det ledigt från skolan, tack gode gud! Inte för att det annars heller är

många skoldagar kvar, som tur.

Tänk vad skönt egentligen, man behöv bara ligga och slöa alla dagar, sova länge,vaka länge, åh gud vad jag längtar till det. Varma,stekheta dagar på stranden, lite annat än vad här är nu, om jag ser ut från fönstret ser man bara

träd,moln, grå himmel, jea you know. 


Jag vill också verkligen hitta min kamera, vet inte vart den mittiallt harförsvunnit :( saknar den nästan haha. Men vet inte vad jag ska nu göra, kanske byta från pyjamas till kläder och ta min mammas kamera och dra ut på gården och fota.

Så vi hörs, hejdå!
  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards