terrus

Direktlänk till inlägg 13 maj 2010

Ledig torsdag.

Av theresa ♥ - 13 maj 2010 10:09


Aop, idag är det kristihimmelfärdsdagen & då är det ledigt från skolan, tack gode gud! Inte för att det annars heller är

många skoldagar kvar, som tur.

Tänk vad skönt egentligen, man behöv bara ligga och slöa alla dagar, sova länge,vaka länge, åh gud vad jag längtar till det. Varma,stekheta dagar på stranden, lite annat än vad här är nu, om jag ser ut från fönstret ser man bara

träd,moln, grå himmel, jea you know. 


Jag vill också verkligen hitta min kamera, vet inte vart den mittiallt harförsvunnit :( saknar den nästan haha. Men vet inte vad jag ska nu göra, kanske byta från pyjamas till kläder och ta min mammas kamera och dra ut på gården och fota.

Så vi hörs, hejdå!
  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av theresa ♥ - 20 maj 2010 18:42

... denna blogg! Har nämnligen skaffat en ny! :-)http://tterrus.blogg.se  eller klicka här :_)   Synns där! XOXO ...

Av theresa ♥ - 19 maj 2010 19:38


  Tjenah! :-)♥ Idag var det skola, träning,tennis & sen kom jag hem. Nu ska jag ta och läsa igenom biologin och sen fara och duscha. Kanske kolla tv efter det?! Bloggar imorgon, XOXO ♥ ...

Av theresa ♥ - 18 maj 2010 21:25


About the design, jepp den är som den är tills jag fixar en ny :-D! "you just need to live with it"   ...

Av theresa ♥ - 18 maj 2010 21:20

      { vitt linne ~ seppälä. blått linne ~ h&m. svarta leggings ~ h&m. svarta converse ~wild shoe } ...

Av theresa ♥ - 18 maj 2010 21:11


  Okej, idag var det skolan, helt okej var den väl ^^ I hussan hade vi kockrig, det blev helt fail. Efter skolan for jag med Denise till säästö pärssi,nadin snabbt, biblioteket,glasskiosken & till Alexandra. I glasskiosken köpte vi glass förståss ...

Ovido - Quiz & Flashcards