terrus

Direktlänk till inlägg 16 maj 2010

Summerfeeling!

Av theresa ♥ - 16 maj 2010 17:55

Hejsan, länge sen sist, jag tror det var på torsdagen jag bloggade senast ?! ursäkta.

Men det har varit helt super skönt väder hole weekend long, haha. Idag var det inte lika varmt som t.ex igår, idag var det runt +22 grader, skönt med varma maj-dagar.^^


Idag har jag chillat, varit ute och spelat fotboll&boboll ^^
Sen läst engelska ute i gräset, vi har prov imoron. Hatar prov på måndagar helt grymmt mycket... Jag har varit idag och sökt min kamera sladd usb'n från min syster & sen hittade jag min kamera, wohoo :---D. Kör igång med en liten tävling med temat " about the missing camera" :D Okej, ja, slänger i en dagens outfit och sen ta engelska bäckerna i händerna & ut o. läsa. see you later'



          


| vit tshirt ~ esprit. svart kjol ~ lagat själv. halsband ~ guldsmedsaffär. |

 
 
Fellus

Fellus

16 maj 2010 18:19

Snyggt terrus! ;-D

http://kramtroll.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av theresa ♥ - 20 maj 2010 18:42

... denna blogg! Har nämnligen skaffat en ny! :-)http://tterrus.blogg.se  eller klicka här :_)   Synns där! XOXO ...

Av theresa ♥ - 19 maj 2010 19:38


  Tjenah! :-)♥ Idag var det skola, träning,tennis & sen kom jag hem. Nu ska jag ta och läsa igenom biologin och sen fara och duscha. Kanske kolla tv efter det?! Bloggar imorgon, XOXO ♥ ...

Av theresa ♥ - 18 maj 2010 21:25


About the design, jepp den är som den är tills jag fixar en ny :-D! "you just need to live with it"   ...

Av theresa ♥ - 18 maj 2010 21:20

      { vitt linne ~ seppälä. blått linne ~ h&m. svarta leggings ~ h&m. svarta converse ~wild shoe } ...

Av theresa ♥ - 18 maj 2010 21:11


  Okej, idag var det skolan, helt okej var den väl ^^ I hussan hade vi kockrig, det blev helt fail. Efter skolan for jag med Denise till säästö pärssi,nadin snabbt, biblioteket,glasskiosken & till Alexandra. I glasskiosken köpte vi glass förståss ...

Ovido - Quiz & Flashcards