terrus

Alla inlägg den 1 maj 2010

Av theresa ♥ - 1 maj 2010 21:45

Jaja, godkväll kan man väl säga? :)

Nu blir det faktiskt det "senare" inlägget som jag lovade. Idag har jag varit till min syster och äta =) Det var super gott med, någo kött, potatis, sallad & batong, räkor, omnomnom! Som efterrätt blev det mjöd + munkar, omnomnom! :>


Sen har jag också pluggat historia, omg va tråkigt, vi har prov på måndagen, så uppdateringen kanske blir liite seeg, för att jag vill  f ö r s ö k a höja mina vitsord lite till slutbetyget, man kan ju alltid försöka. Senare denna månad blir det prov i andra ämnen också här kommer en lista, som jag kopierat från skolans hemsida:    ( om ni är intresserade så klickar ni här!
13.04   Geografi - check!
03.05   Historia
05.05 Musik            / men omg -.-
11.05   Kemi
12.05   Modersmål
17.05   Engelska
25.05   Finska
26.05   Biologi

+ att vi ska ha en bokrecension inlämnad den 7.5, och gissa om jag har läst bara about 12 sidor, ohyes! Men nu ska jag faktiskt försöka höja mina vitsord, höga vitsord=pengar av mamma ^^


Men imoron blir det somsagt : provläsning, utföra min praktiska huss läxa, tänkte laga skink-ost paj, omnomnom och som efterrätt tänkte jag laga munkar, hihi! Sen tänkte jag oxå laga dagens outfit. Men nu är klockan redan över 23 o.o så jag säger bara, godnatt,sov gott, vi synns imoron! Aijo, glömde och sääga att jag lagade en header till Linda men har inte skickat den till henne, så hon har den inte på bloggen ännu,men ja, godnatt! :)

 

 


Av theresa ♥ - 1 maj 2010 14:24

Som rubriken säger, är det första maj idag, alltså en månad närmare sommaren!

 

Idag vaknade vi 11 hos Emmy. Vi for ner och äta, sen så vi på Salatut Elämät, och bara chillade. Halv 1 tiden startade jag till min syster,där packadde jag mina grejer och nu sitter jag hemma och bloggar och försöker laga min finska power point om resan men har inte riktigt lust... Men senare ska jag oxå försöka fixa en "Vappen 2010! video, som kanske kommer här på bloggen idag-kväll eller sen imoron. Ja men detta blev ett k o r t inlägg,men bloggar senare vi hörs! KRAM

  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards