terrus

Alla inlägg under februari 2010

Av theresa ♥ - 28 februari 2010 20:42

Haloj! I'm so sorry att jag inte har bloggat idag,men har inte varit alls på datan före nu! Har kollat Michael Jackson dokumentet 12:30 idag,sen har jag varit hos kiia (=<3 Bara för att Michael Jackson är bäst ;)<3 Ja ja, blir lite kort för klockan är snart 22:00 & det är skola imoron... Sportlovet tar slut :( Men imoron blir det oxå senare ett inlägg för ska imoron oxå efter skolan genast till Kiia ^^ Vi ska babbla om lägret & sen allt annat kuuul :) Hoppas ni har haft en über kul dag idag! Nu ska jag ta och svara på kommentarer ,kolla några bloggar,och sen och sova thihi ^^ HADETBÄST!<3 lite musik ;)> Jason Derülo-In my head, är in my head §


KRAMISAR!

Av theresa ♥ - 27 februari 2010 18:07

Moshi Moshi!

Hello,  huran dag har ni haft det idag? Klockan är nu 19:09, 18:09 i sverige. Har varit ute idag 10 min :D annars har jag bara suttit inne och möglat.. Nu är jag sugen på choklad! Nu ska jag berätta vad jag ska börja göra, som börjar i nästa vecka!

Jag ska samla pengar,jag menar, mycket pengar, 574 €, jag har tid på till JUNI,alltså ganska liten tid på att få nästan 600€ Jag har redan börjat,idag, jag har fått ihop hela 11:30€ :D Men varför jag ska ha så mycket pengar är, jag ska ha en ny ridväst 130€ & nya ridskor 56€ ELLER ridskor&chaps 147e får lite se... & sen en kamera 269€ & en telefon 119€ :) Inga billiga saker nej. Och varför jag ska ha det till Juni,är att jag ska på ridläger 28.6->2.7 så df vill jag ha en ny kamera & ridsakerna dit (= Men nu ska jag sluta skriva,nej inte ska jag heller, jag ska berätta HUR jag ska tjäna ihop pengar!

 

  • Inte köpa onödiga saker som godis,läsk osv.
  • Hjälpa till hemma, laga mat, städa,skotta snö,nu
    när det ännu finns.
  • Stoppa var ända cent som jag hittar i min spargris
    som jag sparar pengarna i :)
  • Senare ska jag 'förvandla' pengarna till större sedlar.
  • Kanske föra flaskor hemmifrån om vi har många :)

NÅN SOM VET NÅGOT ANNAT BTIPS HUR JAG SKULLE KUNNA TJÄNA IHOP LITE PENGAR? - tack i förväg :)

HADETBÄST!   

Bjuder på bild i repris!

Av theresa ♥ - 27 februari 2010 13:10

Nu är jag med i en tävling på Fokis blogg på http://fokis.se

Jag är med i en tävling som jag kan vinna presentkort till 

 accessoarshopen besök deras hemsida :http://www.accessoarshopen.se/


wish me good luck! :)

Av theresa ♥ - 27 februari 2010 12:14

här kommer film-klipperna jag sa att jag skulle sätta ut, en är dum, en super qte & sen kommer det en MJ video!! Kommentera, hiss/diss :)


Batman on Drugs, så dummt, men kan inte sluta skratta :'D


En liten flicka som dansar till MJ's "thriller" how qte :')


MJ's M O O N W A L K, gillar det  grymmt!<3


Av theresa ♥ - 27 februari 2010 12:07

Dagens Outfit är en blandnig av blått och pasteller:) Hiss/Diss?


  

  


Rutig-Pastell Färgad Hoodie från h&m

Blått Linne från h&m

Denim Blåa Jeans från h&m

Av theresa ♥ - 27 februari 2010 11:54

Cíao!


Idag vaknade jag runt halv 11, jag steg upp kring 11:15, åt morgonmål,tvättade tänderna & ansiktet, sminkade mig, klädde på mig, städade rummet,facebook, och nu är jag här! Webbade oxå just med Jarina,besök hennes über bra blogg, skriv in http://mincanon.blogg.se <- eller klicka på länken ;) Senare, snart, bjuder jag på dagens outfit. Sen ska jag kanske vara med Alexandra!  Vinnaren till låt gissnings tävlingen är JARINA, adressen fick ni redan, hon gissade rätt så som Emmy,Sofia & Mirella oxå, låten är Jason Derülo-In my Head.

LÄgger ut låten senare i detta inlägg, sen ska jag oxå lägga ut lite SUPERDUMMAROLIGA filmklipp från youtube, som jag och Mirella (http://mirellash.blogg.se ) DOG för igår :""D Men här kommer rätta låten,

Jason Derülo- In my head,  enjoy!<3


HA DET BÄST!

Av theresa ♥ - 26 februari 2010 20:49

Just leave with me now, say the word and we'll go. (and we'll go)
I'll be your teacher, i'll show you the ropes. (you the ropes)
You'll see a side of love you've never known.
I can see it goin' down, g-goin' down.

In my head, I see you all over me.
In my head, you fulfill my fantasy.
In my head,
You'll be screaming ohhhh.
In my head, its going down.
In my head, its going down.
In my head, yeah. In my head, oh yeah.

DÄR ÄR LÅTEN SOM NI SKA FÖRSÖKA GISSA.

FÖR ATT ERA GISSNINGAR SKA "GODKÄNNAS"

MÅSTE NI HA MED ARTIST & LÅT

T.EX


THE BASEBALLS-UMBRELLA


GOODLUCK!


JAG LOTTAR VINNAREN IMORON

MELLAN 12:00-14:00 ;))


Av theresa ♥ - 26 februari 2010 20:04

      


HISS/DISS?

Ovido - Quiz & Flashcards