terrus

Alla inlägg den 16 februari 2010

Av theresa ♥ - 16 februari 2010 16:04

DAGENS FRÅGA LÅTER :

~ hur ofta shoppar ni, och i vilka butiker?

  

Av theresa ♥ - 16 februari 2010 15:19

Tjops!

Kom hem från skolan ca en timme sen, blev snödöpt

hmm, många gånger,kan hända att jag e sjuk imoron  ):

men hoppas int, har ändå tennis, fast ingen skillnad,

Sofia vet, besök hennes blogg http://fiiuass.blogg.se


Men ja ska sitta här ännu en stund, tänkte faktiskt bjuda på

lite bilder,som jag faktiskt laddade upp hit just ;)

Men ska väl laga läxor tillsimoron,om vi hade något, om jag

har gjort det redan, jag får se :) Men som bäst chattar jag med

Sofia =) Vi mobbar ^^


Men ajja, we44life §

sofia,emmy,jannica&jag :') <33


bjuder på egobilder,men har inte någo andra för jag har

tappat min minnessticka )=

          


HA DET BÄST!  


Av theresa ♥ - 16 februari 2010 11:38

Hejsan!

Nu som bäst sitter jag här i skolan, ochh har elevhandledningstimme   

Jag har blivit snödöpt idag 2x -__-


Men nu ska jag till facebook eller bilddagboken ;))

Ha det bäst!  


ps. kom ihåg och gå med i tävlingen, "instruktioner" finns där nere ;-)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards