terrus

Alla inlägg den 18 februari 2010

Av theresa ♥ - 18 februari 2010 18:47

Jag var ute, men det blev för kallt för att fota, för mina

fingrar frös till is.  

Men nu tänkte jag bjuda lite äldre bilder,och sen kommer

dagens outfit! Men imoron tänkte jag ta kameran med till

skolan , så tänkte jag fota lite! ;-) Så imoron är jag en pap-

arazzi, watch out ^^  


Emmy& Jag, muahahha,mitt huvud synns inte! :D

http://emmush.blogg.se

 

Jannica,Emmy&Sofia!<3 http://emmush.blogg.se & http://fiiuass.blogg.se

 

Jag i bilen >,<

 

(a)

 

Fia ( http://fiiuass.blogg.se   )

    

KRAM!

Av theresa ♥ - 18 februari 2010 17:12

Maten var inte ännu klar,men nu e den -.-

efter maten far jag ut och fota, bilder kommer senare,, synns!

Av theresa ♥ - 18 februari 2010 16:55

Hello!

 

Hejsan, idag var det skolan,lika tråkit som vanligt ^^

Vi var också till simhallen,där var jag med emmy http://emmush.blogg.se

och med sofia http://fiiuass.blogg.se & jannica!   


Sen på hemvägen, lagade jag fel pin-kod 3 gånger -_-

men sen fick jag det fixat när jag kom hem (=


Men nu doftar här god mat, så ska fara och äta nu!

Men efter maten kommer dagens outfit ;)


Ha det bra!  


kort inlägg blev dehär ju,men maten tar all min tänkbara kraft och skriva,haha :-) nånej,men nu måste jag och äta, KRAM!

  

I'm going black 'n' white ;-) 

Av theresa ♥ - 18 februari 2010 16:28

NU ÄR VECKANS-BLOGG TÄVLING AVSLUTAD!

Här kommer de 5 "lyckligt lottade" finalisterna :)


Finalist #1  

Finalist #2

     

Finalist #3

   

Finalist #4

    

Finalist #5

  


FÖRST OCH FRÄMST, URSÄKTA DEN LILLA TEXTEN PÅ DE 4 SISTA

PAINT VILLE INTE LYDA MIG IDAG :(:


MEN IALLAFALL ETT STOOOOORT GRATTIS TILL

1. EMMY

2. SOFIA

3. CAROLIN

4. HEIDI

5. KARIN


Okej, här kommer "reglerna"

  • Alla finalister har en egen nummer, den som står där ovanför, Heidi har nummer 4 & Sofia nummer 2, svårt eller ?! :)
  • Man får rösta på sig själv 2 gånger, 2 gånger ! Jag ser på IP-nummret om ni försöker fuska! Så inte något fusk! Om ni blir fast för fusk, blir ni automatiskt diskade!!
  • Andra, som inte blev en finalist / var med i tävlingen, får ge 3 röster, men ni måste ha blogg, eller annars fråga lov av mig via MSN, terre96b@hotmail.com ! Om ni inte har en blogg-adress när ni röstar, räknas inte eran röst. Men åt dem som jag har gett 'special' lov till, säger jag ett ord/mening på msn, som ni skriver i kommentaren?, svårt,nejnej ;D

SÅ RÖSTA RÖSTA RÖSTA, NI HAR TIDAT ATT RÖSTA TILL LÖRDAGEN, KORT TID JAG VET MEN PÅ SÖNDAGEN ÅKER JAG PÅ SKID SEMESTER, ANNARS SKULLE DET BLI ALLDELES FÖR LÅNGT ;)

SÅ JAG AVGÖR VINNAREN LÖRDAGEN 20/2, DÄR PÅ EFTERMIDDAGEN. NI HAR BARA 2 DAGAR PÅ ER, SÅ RÖSTARÖSTARÖSTA!


HA DET BÄST, & LYCKA TILL ;))


  

Av theresa ♥ - 18 februari 2010 15:00

Om lite under en timme lottar jag ut 5 finalister till veckans blogg!Du har ännu chansen att anmäla dej ;)

|

|

|

v


om inlägget har "försvunnit"

klickar du i kalendern 13/2 eller 14/2

kommer inte riktigt ihåg vilken dag den var på =D

menn ha det bäst , ska fara och spela wii :]

  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards