terrus

Alla inlägg den 26 februari 2010

Av theresa ♥ - 26 februari 2010 20:49

Just leave with me now, say the word and we'll go. (and we'll go)
I'll be your teacher, i'll show you the ropes. (you the ropes)
You'll see a side of love you've never known.
I can see it goin' down, g-goin' down.

In my head, I see you all over me.
In my head, you fulfill my fantasy.
In my head,
You'll be screaming ohhhh.
In my head, its going down.
In my head, its going down.
In my head, yeah. In my head, oh yeah.

DÄR ÄR LÅTEN SOM NI SKA FÖRSÖKA GISSA.

FÖR ATT ERA GISSNINGAR SKA "GODKÄNNAS"

MÅSTE NI HA MED ARTIST & LÅT

T.EX


THE BASEBALLS-UMBRELLA


GOODLUCK!


JAG LOTTAR VINNAREN IMORON

MELLAN 12:00-14:00 ;))


Av theresa ♥ - 26 februari 2010 20:04

      


HISS/DISS?

Av theresa ♥ - 26 februari 2010 19:40

  Tjau!

 

Hejsan, länge sen sist? Jovisst,men jag har bara varit från onsdag kväll-till idag med Kiia & ett par kompisar från Helsingfors, Anna&Elina, elle Apsi&Lieju som dom kallas :)  Jajajaajaj, nu ska alla kolla Mirellas nya blogg!<3

http://mirellash.blogg.se :) !


Fick också nya tossor idag (= Kommer lite bilder i nästa inlägg

för att jag inte har laddat upp dem hit ännu, sen tänkte jag också

lägga en bild på min " nya sminknings style" eller hur man ska säga

det ?! ;D


Har inga planer tills-imoron, nån som vill hitta på något kul? Men

detta blev ett über kort inlägg, för nu ska jag fortsätta dampa & ladda

upp lite foton hit!  ps. va sägs om jag skulle lägga in veckans blogg

utan att det är en tävling??! Så att alla som vill vara med kommenterar

tex. hej jag heter theresa. Och jag skulle vilja vara med i veckans blogg-

tävling, min blogg är: terrus.bloggplatsen.se  Att jag lottar ut fast varje

torsdag en av deltagarna som blir veckans blogg, utan någo röstningar?

Om över 4 stycken deltar tills onsdagen, så blir det en sån tävling. Annars

kastar jag den idén i sopkorgen :D


Men nu HA DET BÄST!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards