terrus

Alla inlägg den 20 februari 2010

Av theresa ♥ - 20 februari 2010 20:54

Här kommer lite låtar som jag ÄLSKAR & hör på ! hiss/diss?


  



Akon-We Don't Care<3  hiss/diss?



Iyaz-Replay<3 hiss/diss?



Akon- Clap Again <3  hiss/diss?



Jason Derülo-Whatcha Say<3 hiss/diss?



Av theresa ♥ - 20 februari 2010 20:51

Grattis till Emmy, som vann tävlingen (=

Du vänner en länkning till din blogg + ära förståss' (http://emmush.blogg.se)

  

Av theresa ♥ - 20 februari 2010 15:45

NU tänkte jag först säga att, imoron,söndagen 21/2 - onsdagen 24/2

är jag på skidsemester, så då blir det inget bloggande! Och från onsdag till fredag, ska jag oxå vara med kiia, apsi & lieju :) Så det blir inte kanske bara några pyttepytte små inlägg ibland! Men ha det kul =) Här kommer bilderna jag lovade er, har inte världens bästa kamera så kvalitèn är skit!




    ♥  

  ♥ Nästa bild -->        

HAVE FUN!♥

Av theresa ♥ - 20 februari 2010 14:51

De står jämt mellan Emmy & Karin.

Så nu är det så att ni får röstaända till 20:00 idag! 19:oo i svensk tid ;)

  • 1 gång på er själva, emmy & karin då!
  • alla andra med blogg får rösta 3 gånger, så rösta!
  • rösta rösta & rösta!
Av theresa ♥ - 20 februari 2010 14:46

Ursäkta att jag inte bloggade igår, för efter skolan for jag till Kiia,men sen blev jag där övernatt! Snart lottar jag ut finalisterna till bloggtävlingen så håll utkik! senare kommer det bilder =)  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards