terrus

Alla inlägg den 15 februari 2010

Av theresa ♥ - 15 februari 2010 20:15

Heyyy, btw, jag lagade igår en ny header, va tycks?
Hiss eller Diss ? 

 /  


Kommentera nu ? Om den e dålig, ge förslag på färger & sånt ;)

  

Av theresa ♥ - 15 februari 2010 18:36

Hejsan! 

Ursäkta att jag har haft dålig uppdatering idag :/

Har haft iallafall skola från 8-14.30 ungefär :)

 

Fick ut modersmålsprovet,som jag lurade alla i att jag hade

en 5, fast jag hadd 7+ , hihi  ;-)

 

Men efter skolan for jag till Kiia, vi lagade läxor
läste lite på prov, hon på matematik, jag på kemi o:

 

Sen spelade vi nintendo 64 , det var über roigt ;-)!
men nu ska jag ta och svara på kommentarer som jag fått

idag 6 stk!!! *stolt* men hey, jag lagade bloggen på

lördagen och nu idag,på måndagen har jag fått 6 stk

kommentarer, alltsommalt har jag fått 13 stk kommentarer

fortsätt bara , hiihi ;-))

 

HA DET BÄST !   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards