terrus

Alla inlägg den 13 februari 2010

Av theresa ♥ - 13 februari 2010 22:14

GODNATT!

    

cya' tomorrow!

 

 

gläm inte och delta i tävlingen !

Gör såhär;

  • Delta i tävlingen   
  • sedan...
  • Sprid,Sprid,Sprid

eller så-->

Av theresa ♥ - 13 februari 2010 20:34

Jag tänkte ha en liten blogg tävling!  


Om du vill vara med gör du såhär:

Kommentera med ditt namn, din bloggadress & varför du bloggar!
Jag kommer att välja ut 4-5 finlalister beror på hur många som deltar.
Alla kan rösta på sin favvorit efter att jag valt ut finalisterna!



Finalisterna drar jag torsdagen 18/2!   

 

  

man bjuder på sig själv! :D

Av theresa ♥ - 13 februari 2010 19:46

Hejsan svejsan!

Theresa heter jag och det är jag som driver denna blogg   

Jag tänkte berätta lite om mig själv här nu:


Theresa heter jag då men kallas terre/terrus

Jag är född 23/9 1996

Jag spelar tennis & rider!

På min fritid är jag med vänner

datorn, skolan    & allt möilit!

 

Kommentera om ni vill att jag ska länka er,

men nu ska jag och ändra lite på designen

och efter det blir det lite nagelvård, och kanske

ett kort inlägg till! 

  theresa

 

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards