terrus

Direktlänk till inlägg 27 februari 2010

Nya Planer ;)

Av theresa ♥ - 27 februari 2010 18:07

Moshi Moshi!

Hello,  huran dag har ni haft det idag? Klockan är nu 19:09, 18:09 i sverige. Har varit ute idag 10 min :D annars har jag bara suttit inne och möglat.. Nu är jag sugen på choklad! Nu ska jag berätta vad jag ska börja göra, som börjar i nästa vecka!

Jag ska samla pengar,jag menar, mycket pengar, 574 €, jag har tid på till JUNI,alltså ganska liten tid på att få nästan 600€ Jag har redan börjat,idag, jag har fått ihop hela 11:30€ :D Men varför jag ska ha så mycket pengar är, jag ska ha en ny ridväst 130€ & nya ridskor 56€ ELLER ridskor&chaps 147e får lite se... & sen en kamera 269€ & en telefon 119€ :) Inga billiga saker nej. Och varför jag ska ha det till Juni,är att jag ska på ridläger 28.6->2.7 så df vill jag ha en ny kamera & ridsakerna dit (= Men nu ska jag sluta skriva,nej inte ska jag heller, jag ska berätta HUR jag ska tjäna ihop pengar!

 

  • Inte köpa onödiga saker som godis,läsk osv.
  • Hjälpa till hemma, laga mat, städa,skotta snö,nu
    när det ännu finns.
  • Stoppa var ända cent som jag hittar i min spargris
    som jag sparar pengarna i :)
  • Senare ska jag 'förvandla' pengarna till större sedlar.
  • Kanske föra flaskor hemmifrån om vi har många :)

NÅN SOM VET NÅGOT ANNAT BTIPS HUR JAG SKULLE KUNNA TJÄNA IHOP LITE PENGAR? - tack i förväg :)

HADETBÄST!   

Bjuder på bild i repris!

 
 
sannie

sannie

28 februari 2010 11:43

God morron! :) hoppas du får en fin dag idag!
Vad ska du hitta på? :)
kramar

http://sannieschutt.blogg.se

 
emmy

emmy

28 februari 2010 17:41

frågestund på bloggen! =)
fråga ngt?
http://emmush.blogg.se/2010/february/fragestund-fraga-fragor.html#comment

http://emmush.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av theresa ♥ - 20 maj 2010 18:42

... denna blogg! Har nämnligen skaffat en ny! :-)http://tterrus.blogg.se  eller klicka här :_)   Synns där! XOXO ...

Av theresa ♥ - 19 maj 2010 19:38


  Tjenah! :-)♥ Idag var det skola, träning,tennis & sen kom jag hem. Nu ska jag ta och läsa igenom biologin och sen fara och duscha. Kanske kolla tv efter det?! Bloggar imorgon, XOXO ♥ ...

Av theresa ♥ - 18 maj 2010 21:25


About the design, jepp den är som den är tills jag fixar en ny :-D! "you just need to live with it"   ...

Av theresa ♥ - 18 maj 2010 21:20

      { vitt linne ~ seppälä. blått linne ~ h&m. svarta leggings ~ h&m. svarta converse ~wild shoe } ...

Av theresa ♥ - 18 maj 2010 21:11


  Okej, idag var det skolan, helt okej var den väl ^^ I hussan hade vi kockrig, det blev helt fail. Efter skolan for jag med Denise till säästö pärssi,nadin snabbt, biblioteket,glasskiosken & till Alexandra. I glasskiosken köpte vi glass förståss ...

Ovido - Quiz & Flashcards