terrus

Alla inlägg den 16 maj 2010

Av theresa ♥ - 16 maj 2010 18:32

... i mirellas fototävling :)

jag tävlar med denhär bilden:

 

Av theresa ♥ - 16 maj 2010 18:18

Kör iväg med en lite annorlundare tävling, som handlar om min (föredetta) försvunna kamera.


okej, för att ni ska vara med, ska ni bara kommentera var ni tror jag hittade min kamera igår! Ni kan kommentera typ:

TÄVLING: the missing camera

du hittade din kamera blaplapläplab.

( + namn,blogg adress, )

om det blir inga rätta alternativ,

börjar jag ge ledtrådar.

peess,ni får gissa många gånger,

men helst i samma kommentar.

I WISH U ALL GOOD LUCK

 

Av theresa ♥ - 16 maj 2010 17:55

Hejsan, länge sen sist, jag tror det var på torsdagen jag bloggade senast ?! ursäkta.

Men det har varit helt super skönt väder hole weekend long, haha. Idag var det inte lika varmt som t.ex igår, idag var det runt +22 grader, skönt med varma maj-dagar.^^


Idag har jag chillat, varit ute och spelat fotboll&boboll ^^
Sen läst engelska ute i gräset, vi har prov imoron. Hatar prov på måndagar helt grymmt mycket... Jag har varit idag och sökt min kamera sladd usb'n från min syster & sen hittade jag min kamera, wohoo :---D. Kör igång med en liten tävling med temat " about the missing camera" :D Okej, ja, slänger i en dagens outfit och sen ta engelska bäckerna i händerna & ut o. läsa. see you later'



          


| vit tshirt ~ esprit. svart kjol ~ lagat själv. halsband ~ guldsmedsaffär. |

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards