terrus

Alla inlägg den 3 maj 2010

Av theresa ♥ - 3 maj 2010 19:49

Det tar inte länge och svara på detta, så gör det! :-))

Av theresa ♥ - 3 maj 2010 19:28

Chacha bloggen :-)
Måndag igen, tyvärr. Idag var det ju som vanligt den tråkiga skolan, usch.
Efter skolan for jag med Jossa, jussi ^^  till tiimari, där köpte jag pennor,ett pennfodral och en passare. Efter det for vi till Nadin och äta franskisar :-D
Sen for vi till Säästö Pörssi ( sparbörsen) där kollade vi omkring i en halv timme ?! :D Sen cyklade vi sakta åt hem till hennes, där satt vi och pratade och sen bråkade hennes syster med oss :-(-: 

På fredagen har Jussi då, kalas/fest :-) Och jäg är bjuden, vi planerade om det lite. Ska imoron och köpa en present till henne, GRATTIS<3 :)  To the next thing, jag hittar inte min USB-sladd till min kamera, så det kommer inte dagens outfit och inga andra bilder... Och så stärvade dehär dator jävlet igår, så blev inga inlägg igår på kvällen.

Idag skrev ja ju historie provet oxå, *hosthost* gick inte särsklit bra. Och på onsdagen har vi musik prov, omg, vår lärare smäller det säkert det till ett svårt prov, igen, hela klassen får ju 4 i varje prov ! Men de är såndä onödiga teori-prov om musik historia.... how do u spell boring?, music on school, ohyes! Jaja, men nu ska jag ta och läsa läxor, hoppa i en dusch och fara och sova, vi hörs imorgon, puss & kram! :> Så lägger in min nya favorit låt:


Taio Cruz feat. Ludacris - Break Your Heart!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards