terrus

Alla inlägg den 27 april 2010

Av theresa ♥ - 27 april 2010 20:03

... får vara som den är tills söta emmy hinner fixa headern!♥ TACK FÖR ATT DU VILL FIXA DEN SÖTNOS! Lite musik tips, orkar inte lägga video ^^



 ♥  Kid Cudi- Day N' Nite 

 ♥ Justin Bieber- Neber Let You Go

 ♥ Usher feat. will.i.am - OMG
 
♥ Leona Lewis- My Hands

 ♥ Jay Sean - Do You Remember

 ♥ Soulja Boy Tell'em - Kiss Me Thru' The Phone [ lite äldre]

 


Av theresa ♥ - 27 april 2010 19:40

  ,

 

 

| lång kofta från h&m ♥ tee från ellos ♥ treggings från h&m

peace armband från glitter ♥|


Av theresa ♥ - 27 april 2010 19:17

Hur har er tisdag varit? Min har varit helt kul! Igår blev det inget inlägg senare för denhär datan e fucked, ehe jao. Dagens Outfit kommer senare också. Vappen planer har jag oxå planerat, vappen ska jag vara med det sötaste,finaste,underbaraste Sofia & Emmy, häääär ääär eeen feeet lääänkkk tillll sooofiiiaaaa<3 , häääär ääär eeen feeet lääänkkk tillll eeemmmyyy<3.Min dag har gått såhär


Skolan var ju rätt okej,

kemi,bildkonst x2,finska,hussa x3.

Efter skolan kom jag hem, så på tv, åt, sovde, och satt mig vid datorn.

Imorgon är det konsthistoria prov, nice, not. Måste plugga lite till det ännu.

Men lägger ännu ett inlägg om dagens outfit,hihi. Men nu ORKAR jag inte skriva, för måste ännu referera om en fabel i modersmålen, så godnatt! see u  

Ovido - Quiz & Flashcards