terrus

Alla inlägg den 28 april 2010

Av theresa ♥ - 28 april 2010 18:04

Nu har jag då kommit hem från tennisen,okej ärligt 1½ timme sen...

Den var väl helt okej, normal. Efter det åt jag, och PADAM nu sitter jag här och bloggar och skall f ö r s ö k a få läxorna gjorda lite tidigare idag, så att man slipper tidigt o. sova, för imoron är det skola från 8 -> 12 ? Shit the same, klassen suger. Men vill sova så mycket som möijligt så att jag ork göra något imogon. Men nu bjuder jag lite på bilder,

           

Av theresa ♥ - 28 april 2010 13:19

Tja! Nu är det onsdag, 3 skoldagar avklarat, 2 kvar, sen fira vappen i både skolan & med kompoisarna , emmy och sofia :) Hur ska ni fira er vapp? Nu tänkte jag inte skriva så mycket, för ska på tennis till,klockan 16:00, hehe, och klockan är snart 14:30, tänkte starta klockan 15, så att man kan cykla super duper sakta och så att man hinner stretcha. Så ett inlägg efter tennisen lovar jag ändå, åt dem som läser min blogg hihi. Men nu ska jag snabbt kolla facebook och hoppas att emmy eller sofia loggar in på msn, för jag måste säga åt dem en sak ^^ Men nu ska jag kolla facebook och byta lite kläder [ intressant?!?!?] men vi hörs senare, KRAM!

          
munkar, mums!

Ovido - Quiz & Flashcards