terrus

Alla inlägg den 7 april 2010

Av theresa ♥ - 7 april 2010 20:26

Go' kväll ;) whii :--] Om en vecka åker jag till Bahía Feliz!<3 Ååh, kan inte bara göra något annat än vänta! Skulle bara fylla dagen med ett till inlägg, ehe D;

Lägger ut några låttips här nu, orkar inte lägga videon. Jag vet, jag är lat.


30H!3 feat. Katy Perry- Starstrukk

Coldplay- Viva la Vida

Justin Bieber- Baby

Justin Bieber- Never let you go

Souljah Boy- Kiss me thru' the phone


Där kom det några låttips ;) Nu ska jag hoppa i duschen, sen äta något och efter det och sova. Vi hörs imoron, KRAM!  

Av theresa ♥ - 7 april 2010 18:56

Hello!

Nu helt först tänkte jag svara på en kommentar av emmy

Hur många sidor har du ? xd
jag som trodd jag had bråttom som inte es had börja skriva på recensionen! HAHA"
 


- I min bokrecensions bok har jag 158 sidor, men nu e jag på sidan 79(?)

nej nej du har inte brott. Men jag får kanske lite brott :=)


Ja  nu tänkte jag berätta kurvsigt om dagen

10-13 skolan, svenska,historia&musik!

Lite före 15 for jag till Kiia, därifrån

till cuplis & spela tennis 1 h med

Linda & Alexandra. Sen for jag

och Kiia tillbaka till henne. Kom hem

från hennes lite över 19 :)

Sen har jag läst på geografi, ätit

och bara chillat. Men snart ska jag

ta och läsa lite andra läxor+

att läsa på min recensionsbok! :0


Men först ska jag mumsa i mig ett MIGNON

ägg ;) Men ska oxå bjuda in på några

bilder ännu kanske.


Imorgon är det skola från 8-14 (?)

vi har gymnastik, innebandy, jej :)

Senare far jag kanske på länk

får se hur jag ork & hinner.

Men nu ska jag dra, pusshej leverpastej :)

   

Ovido - Quiz & Flashcards