terrus

Direktlänk till inlägg 7 april 2010

Rubrik saknas

Av theresa ♥ - 7 april 2010 18:56

Hello!

Nu helt först tänkte jag svara på en kommentar av emmy

Hur många sidor har du ? xd
jag som trodd jag had bråttom som inte es had börja skriva på recensionen! HAHA"
 


- I min bokrecensions bok har jag 158 sidor, men nu e jag på sidan 79(?)

nej nej du har inte brott. Men jag får kanske lite brott :=)


Ja  nu tänkte jag berätta kurvsigt om dagen

10-13 skolan, svenska,historia&musik!

Lite före 15 for jag till Kiia, därifrån

till cuplis & spela tennis 1 h med

Linda & Alexandra. Sen for jag

och Kiia tillbaka till henne. Kom hem

från hennes lite över 19 :)

Sen har jag läst på geografi, ätit

och bara chillat. Men snart ska jag

ta och läsa lite andra läxor+

att läsa på min recensionsbok! :0


Men först ska jag mumsa i mig ett MIGNON

ägg ;) Men ska oxå bjuda in på några

bilder ännu kanske.


Imorgon är det skola från 8-14 (?)

vi har gymnastik, innebandy, jej :)

Senare far jag kanske på länk

får se hur jag ork & hinner.

Men nu ska jag dra, pusshej leverpastej :)

   

 
 
emmy

emmy

8 april 2010 13:58

okej :D

http://emmush.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av theresa ♥ - 20 maj 2010 18:42

... denna blogg! Har nämnligen skaffat en ny! :-)http://tterrus.blogg.se  eller klicka här :_)   Synns där! XOXO ...

Av theresa ♥ - 19 maj 2010 19:38


  Tjenah! :-)♥ Idag var det skola, träning,tennis & sen kom jag hem. Nu ska jag ta och läsa igenom biologin och sen fara och duscha. Kanske kolla tv efter det?! Bloggar imorgon, XOXO ♥ ...

Av theresa ♥ - 18 maj 2010 21:25


About the design, jepp den är som den är tills jag fixar en ny :-D! "you just need to live with it"   ...

Av theresa ♥ - 18 maj 2010 21:20

      { vitt linne ~ seppälä. blått linne ~ h&m. svarta leggings ~ h&m. svarta converse ~wild shoe } ...

Av theresa ♥ - 18 maj 2010 21:11


  Okej, idag var det skolan, helt okej var den väl ^^ I hussan hade vi kockrig, det blev helt fail. Efter skolan for jag med Denise till säästö pärssi,nadin snabbt, biblioteket,glasskiosken & till Alexandra. I glasskiosken köpte vi glass förståss ...

Ovido - Quiz & Flashcards