terrus

Direktlänk till inlägg 5 april 2010

Sista dagen på påsklovet

Av theresa ♥ - 5 april 2010 20:37

Idag var det sista dagen på påsklovet och imorgon börjar skolan, men som tur "bara" 8 veckor kvar!:)


Har inte bloggat värst mycket förra veckan och kommer inte hinna blogga så mycket denhär veckan heller... För när jag ska på resa, så tänkte jag göra läxorna klart så att jag inte har så mycket sen igen. Men nu tänkte jag berätta lite om veckoslutet och om idag,


lördagen: senare for jag till Kiia. Där gjorde vi inte så mycket. Sen kom vi hit till mitt till 19 ungefär :) Jag åt och så. Sen blev hon övernatt :D Men tänkte inte vidare berätta vad vi gjorde.


söndagen: vaknade vi hos mitt about klockan 9:30. Vi for och äta morgonmål, chillade till ungefär halv 2 . Och då for vi till Kiia, där var vi ute ända från 15:00 (?) ända tills jag for hem och äta klockan 17 ungefär :) Sen kom hon med och efter maten packade jag mina grejs och så for vi till hennes :) Jag for dit övernatt.


måndagen: vaknade vi hos Kiia klockan 10? Åt morgonmål,fixade oss osv. Sen hämtade hennes pappa oss, förde oss till honom. Där var vi en stund, före vi for till stallet & där var vi ungefär klockan 12 . Hon tävlade 80 cm med Vuko van de mullegratch, men han kallas Vuko :)<3 Sen var vi i stallet till lite före 18, sen for vi till Kiias pappa, sen körde han oss till Kiias mamma. Och där efter kom jag hem och äta och nu e jag här :D


Men nu bjuder ja på 2 hoppbilder & säger godnatt!

    hejdå!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av theresa ♥ - 20 maj 2010 18:42

... denna blogg! Har nämnligen skaffat en ny! :-)http://tterrus.blogg.se  eller klicka här :_)   Synns där! XOXO ...

Av theresa ♥ - 19 maj 2010 19:38


  Tjenah! :-)♥ Idag var det skola, träning,tennis & sen kom jag hem. Nu ska jag ta och läsa igenom biologin och sen fara och duscha. Kanske kolla tv efter det?! Bloggar imorgon, XOXO ♥ ...

Av theresa ♥ - 18 maj 2010 21:25


About the design, jepp den är som den är tills jag fixar en ny :-D! "you just need to live with it"   ...

Av theresa ♥ - 18 maj 2010 21:20

      { vitt linne ~ seppälä. blått linne ~ h&m. svarta leggings ~ h&m. svarta converse ~wild shoe } ...

Av theresa ♥ - 18 maj 2010 21:11


  Okej, idag var det skolan, helt okej var den väl ^^ I hussan hade vi kockrig, det blev helt fail. Efter skolan for jag med Denise till säästö pärssi,nadin snabbt, biblioteket,glasskiosken & till Alexandra. I glasskiosken köpte vi glass förståss ...

Ovido - Quiz & Flashcards