terrus

Direktlänk till inlägg 11 april 2010

Städa städa varje söndag de e kul,not

Av theresa ♥ - 11 april 2010 15:50

 

Hejsan! Hur är lädet med er idag?

Nu tänkte jag säga, att om ni inte kommenterar, skriver jag inte heller. Så är saken, om jag ska skriva i onödan utan att ni kommenterar något,är det för fan helt jävla onödigt! Om ni inte tycker om hur/vad jag skriver om, kan ni kommentera vad ni tycker jag skulle kunna skriva om ?!??!


Nu tänkte jag inte faktiskt blogga mera idag & kanske inte alls mera, om det är såhär dåligt med kommentarer. Och för about 1-2 veckor sen hade jag typ 45 unika läsare/dag, men nu är det ju häftigt om jag ens har 10 -.- Så skärpning, så skärper jag mig själv också! Men nu som rubriken säger, ska jag städa mitt rum & jag menar det fakiskt. Så vi hörs , K R A M.

 
 
emmy

emmy

11 april 2010 16:02

ja skall kommentera, fin bli föresten. kram

http://emmush.blogg.se

 
Fellus

Fellus

11 april 2010 18:30

jag älskar dina bilder , jag älskar dina outfits, jag älskar dina headers, jag älskar dig, jag älskar din blogg, du får it sluta blogga :(

http://kramtroll.blogg.se

 
emmaa

emmaa

11 april 2010 21:18

svar: haha ja det bilden äggbilden är lite speciell ;)
åh tack ! det där gjorde nog dagen..
detsamma, din blogg är JÄTTE FIN .
klart! från och med nu ska jag följa din blogg :D

kram

http://emmiiboy.blogg.se

 
Ingen bild

bea

12 april 2010 00:24

förlåt men va har du för fel!? int bloggar man för att andra ska läsa om it du e typ nån kissie ... man bloggar för egenskull. vf måst man kommentera om man engång läser. dessutom om man skriver nå elakt till dig skulle du antagligen endå sluta blogga. så sluta gnäll.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av theresa ♥ - 20 maj 2010 18:42

... denna blogg! Har nämnligen skaffat en ny! :-)http://tterrus.blogg.se  eller klicka här :_)   Synns där! XOXO ...

Av theresa ♥ - 19 maj 2010 19:38


  Tjenah! :-)♥ Idag var det skola, träning,tennis & sen kom jag hem. Nu ska jag ta och läsa igenom biologin och sen fara och duscha. Kanske kolla tv efter det?! Bloggar imorgon, XOXO ♥ ...

Av theresa ♥ - 18 maj 2010 21:25


About the design, jepp den är som den är tills jag fixar en ny :-D! "you just need to live with it"   ...

Av theresa ♥ - 18 maj 2010 21:20

      { vitt linne ~ seppälä. blått linne ~ h&m. svarta leggings ~ h&m. svarta converse ~wild shoe } ...

Av theresa ♥ - 18 maj 2010 21:11


  Okej, idag var det skolan, helt okej var den väl ^^ I hussan hade vi kockrig, det blev helt fail. Efter skolan for jag med Denise till säästö pärssi,nadin snabbt, biblioteket,glasskiosken & till Alexandra. I glasskiosken köpte vi glass förståss ...

Ovido - Quiz & Flashcards