terrus

Alla inlägg under april 2010

Av theresa ♥ - 5 april 2010 20:37

Idag var det sista dagen på påsklovet och imorgon börjar skolan, men som tur "bara" 8 veckor kvar!:)


Har inte bloggat värst mycket förra veckan och kommer inte hinna blogga så mycket denhär veckan heller... För när jag ska på resa, så tänkte jag göra läxorna klart så att jag inte har så mycket sen igen. Men nu tänkte jag berätta lite om veckoslutet och om idag,


lördagen: senare for jag till Kiia. Där gjorde vi inte så mycket. Sen kom vi hit till mitt till 19 ungefär :) Jag åt och så. Sen blev hon övernatt :D Men tänkte inte vidare berätta vad vi gjorde.


söndagen: vaknade vi hos mitt about klockan 9:30. Vi for och äta morgonmål, chillade till ungefär halv 2 . Och då for vi till Kiia, där var vi ute ända från 15:00 (?) ända tills jag for hem och äta klockan 17 ungefär :) Sen kom hon med och efter maten packade jag mina grejs och så for vi till hennes :) Jag for dit övernatt.


måndagen: vaknade vi hos Kiia klockan 10? Åt morgonmål,fixade oss osv. Sen hämtade hennes pappa oss, förde oss till honom. Där var vi en stund, före vi for till stallet & där var vi ungefär klockan 12 . Hon tävlade 80 cm med Vuko van de mullegratch, men han kallas Vuko :)<3 Sen var vi i stallet till lite före 18, sen for vi till Kiias pappa, sen körde han oss till Kiias mamma. Och där efter kom jag hem och äta och nu e jag här :D


Men nu bjuder ja på 2 hoppbilder & säger godnatt!

    hejdå!

Av theresa ♥ - 3 april 2010 12:51

Nu kommer det lite musik i min smak, enjoy!


Justin Bieber feat. Ludacris - Baby

3oh3! feat. Katy Perry- Starstrukk

Coldplay - Viva la diva

Sean Kingston feat. Justin Bieber(<3) - Eenie Meenie

Av theresa ♥ - 3 april 2010 12:41

Hejsan sötisar ♥ Läget ?


Har inte gjort så mycket idag, for hemmifrån till syrran ungefär halv 10.

Vet inte faktiskt vad jag ska göra idag. Har super tråkit, lägger väl ut ett

musik inlägg här på bloggen efter dethär ^^ Ska kanske fråga om Emmy

kan vara idag,h3h3 hon e såhääääääääääääääääääääääääääääääääär söt ♥


Ska nu och kolla facebook :) Ha det kul


ps. lägger inte ut dagens outfit idag för jag har samma kläder på som igår!


haha bara för jag inte orkar ladda upp en bild :D

Av theresa ♥ - 3 april 2010 12:20

Som rubriken säger tänkte jag faktiskt kanske sätta igång en o u t f i t  t ä v l i n g

här på bloggen, vad tycks? :) Men det beror ju helt på hur många som vill vara med!

Men jag gör det liiiite speciellt, att den/de som vill vara med kommenterar sitt namn, bloggadress, länk till outfiten & varifrån kläderna är i från! :) Sedan de som hhar blivit utvalda till finalister, tar en ny outfit till finalen ;) Så som typ i Idol, inte sjunger ju de heller samma låt varje gång :) Så nu bara och kommentera, ha det bra, vi hörs.KRAM

 

Av theresa ♥ - 2 april 2010 21:59

Ja, vem vill vara med i en vänvideo som jag tänkte laga kanske på veckoslutet,nästa då ^^ Om ni vill så kan ni skicka bild åt mig via msn eller e-post, adressen är terrusblogg@hotmail.com så adda mig först sedan skickar ni minst 3 bilder, får se hur många vill med :) Men nu ska jag och sova så godnatt!

Av theresa ♥ - 2 april 2010 21:46

Tjau, som sagt skall jag berätta kort om dagen, för jag far snart och sova ^^ Men nåja,for på bio med emmy,cassandra,fio & denise klockan 18:15. Vi så på Shutter Island helt bra va den :) Sen for jag till Cassandra, där spelade vi wii och var på datorn! Men nu skriver jag inte mera, utan lägger ut dagens outfit! Vi hörs,kram!

 

| oranget linne lindex ~rutig hoodie h&m ~ treggings h&m |


bloggar imorgon igen, kram!

Av theresa ♥ - 2 april 2010 10:14

Okej nu orkar jag inte mera inte blogga :>

Ska berätta kort om gårdagen :)

skola hade vi från 8-12,

engelska

geografi

påskkyrka

historia


efter skolan kom jag hem, och sen for jag,min mamma & min bror

till ekenäs. Jag köpte bara ett linne & svarta converse ^^


idag: vaknade jag about 9:40 kom vid datan, for och duscha, åt morgonmål & nu sitter jag här och chattar med Heidi & CasaIm ! :) Senare skall jag packa, för far till min syster imoron!


Senare ska jag oxå på bio med Casa ;) Shutter Island, men kommer kanske en dagens outfit idag, om jag hittar min kamera! :) Ska oxå fixa ny header, och sen min "rese header" :))<3 Men nu ska jag söka kameran och fota dagens outfit!


See you later alligator

 


Av theresa ♥ - 1 april 2010 19:53

BLOGGAR NÄSTA VECKA

Ovido - Quiz & Flashcards