terrus

Alla inlägg den 2 mars 2010

Av theresa ♥ - 2 mars 2010 16:31

Jao, idag var det Helsingfors som gällde för mej och mamma! :) Vi startade redan 6:35 på morgonen, 5:35 i sverige ! 7:52 hoppade jag och mamma på i tåget i Karis rill Helsingfors! Ungefär halv 9 var vi framme i där! =) Utanför järnvägsstationen väntade vi på en taxi i ca 20-30 minuter ._.' sen åkte vi taxi då till öron och-näs & hals (?) kliniken, där fyllde jag & mamma i lite papper sen for vi till läkaren & jag fick diagnos till bellin pareesi, vet inte vad det är på svenska,men ni kan ju allti G O O G L A det ;-) Har redigerat 2 bilder här för en stund sen på picnik som jag tänkte visa upp i detta inlägg! Sen ska jag packa skolväskan & allt möiligt ;) Orkar inte blogga idag mera ^^ Imoron ska jag på tennis så inlägg kommer senare, ha det bra,PUSS&KRAM!~ theresa

    

första bilden gillar jag faktiskt! ;-)

 

HEEY! Glömde och skriva tt jag oxå var o shoppa,men köpte bara ett  par gladiator-sandaler & en lång kofta,& treggings! Visar upp dem senare i veckan, bye ;-)

Ovido - Quiz & Flashcards