terrus

Alla inlägg den 3 mars 2010

Av theresa ♥ - 3 mars 2010 13:12

Jag lovade ju er inköpen som jag gjorde i Helsingfors igår! Här kommer de i bild, riktigt just, tänkte berätta lite om min dag idag :) Klockan 06:45, vaknade jag & steg upp direkt! 55 minuter senare, alltså klockan 07:40 josefin (http://yossah.blogg.se )  & hennes mamma efter mig, som tur fick jag skjuts för det var svårt och cykla,nåja, men 8 började jag med g e o g r a f i sedan följde det med m o d e r s m å l, vi hade förhör, sen f i n s k a ;-) Sen var de mat, m a t e m a t i k, men skrev engelska provet, lite svårt kanske (?), sen k e m i, timmen gick snabbt med att göra uppgifter. Sen for jag hem med bil, med Jossan! :) Nu sitter jag här har kollat facebook, och efter att jag har bloggat klart tänker jag flytta mina bilder från datorn till min minnessticka, att inte datan blr helt proppfull! Här kommer inköpen + dagens outfit, bloggar först efter 17:00, PUSS!

 

  •  Lååång kofta, h&m, den köpte jag :)
  • treggings,h&m, de köpte jag 

där var outfiten & endel av inköpen i samma bild! ;>

fint/fult?! ; D


sen mina gladiator-sandaler med nitar <3 iminloove! me like!

  PUSSSS

Ovido - Quiz & Flashcards