terrus

Alla inlägg den 22 mars 2010

Av theresa ♥ - 22 mars 2010 16:07

"I party like a rockstar

Look like a moviestar
Play like a allstar
Fu*k like a p*rnstar
Bby I'm a superstar"


Där är en 'ramsa' av låten.Ni är med och tävla när ni gör detta;

Kommentera med ditt namn & bloggadress om du vet låten + att du

måste ju skriva dit låttiteln & artisten :) Ni som inte har blogg, får oxå

vara med bara ni skriver vem ni är ;)


PUSSS!

Av theresa ♥ - 22 mars 2010 15:58

... här kommer den =)

 

  • Vi tee, seppälä,finland
  • denim blåa stuprörs jeans, h&m
  • armband(det tunna) med peace märket, från glitter
  • nomination armband

    ursäkta suddig bild ;) hejdå!
Av theresa ♥ - 22 mars 2010 15:38


Hallou! Läget?


Jaups, idag började vecka 12 med en skoldag från 8:20- ca 13:45!

Vi hade finska x2,matematik & handarbete x3.

~ Finskan var helt normal, jobbade med uppgifter, gick igenom teori o så ;)
~ Matten hade vi förhör, helt bra tror jag det gick,men är inte säker (?)
~ Handarbete, vi hade först 1h teori,sen fortsatte jag på min rya,får den nästa gång klar [äntligen] yay! :D 


Dagens Outfit kommer senare & så kommer det en låt gissnings tävling ;)

I'm so sorry,men kommer inte och lägga videoinlägg :( För jag måste läsa på

kemi & bildkonst ( lite konstigt ämne att läsa på men...) Nu ska jag avsluta detta korta inlägg och lägga in dagens outfit i nästa inlägg    :) och sen låtgissningstävlingen! Puss.


    

Ovido - Quiz & Flashcards