terrus

Alla inlägg den 8 mars 2010

Av theresa ♥ - 8 mars 2010 18:29

Hey! Jag tänkte lägga in en hiss&diss om m u s i k.

OBS, enligt mig ;-)

 


Jason Derülo-In my head

Justin Bieber- Love me

 

Lady Gaga-Bad romance, störande låt!

Ke$ha-Tik Tok, mmmmoourrr ;s



kommentera vad ni tyckte ^^ krrrrraaaam

Av theresa ♥ - 8 mars 2010 14:27

 

Tjauu! Kom ju hem från pappas på söndag-kväll,så orkade inte blogga något! :-)

Men idag var de ju skola,med ny period

& ny läseordning =) Idag var det en lätt skoldag från 8:20-13:45 med finska x2, engelska, textilslöjd x3 :-)

Sen kom jag hem, och satte mig här,men orkade inte börja blogga förrän nu! Men imoron är det en låååååååång sovmorgon,börjar först 11:15, sköönt :)För det är vinteridrottsdag i skolan, jag skulle fara och åka slalom till meri-teijo,M E N min svansskota är för sjuk till det, så skit i det :( Skulle fara annars till simhallen men när mitt öga+öra är sjukt, så nej ._. men jag blir i skolan med denise,först ska vi lite och gå och sen får vi vara i biblioteket, vi tänkte se på en dvd :-)) Ja men nu ska jag ta & softa lite så ha det kul! pussss


Ovido - Quiz & Flashcards