terrus

Alla inlägg den 10 mars 2010

Av theresa ♥ - 10 mars 2010 20:05


 

hellouu!

nu tänkte jag berätta sanbbt och enkelt om min dag,för t o p c h e f har börjat! :-)

skolan var ja idag från 9 till 13, vi hade matematik,svenska,historia&musik :)

helt chill. Efter skolan for jag till k-hallen [en butik ] med cassandra&jannica, vi köpte godis! Sen hem, sen gick jag till Alexandras sen körde hennes pappa oss till tennisen! Det var slöööött, för jag fick J Ä T T E sjukt  mitt vänstra knä ;( Sen åkte jag hem med styvpappa :) Sen fick jag veta en über cool grej, nämnligen, jag ska åka till Bahía Feliz på Gran Canaria i april :)))<3 det blir min 4'e gng på Kanarie Öarna :) Men imoron far jag till Kiia efter skolan så det blir ingen uppdatering kanske först imoron kväll! ;> men rösta på mig här:


http://emmush.blogg.se/2010/march/de-5-finalisterna.html#comment


Jag är finalist nummer 1 röstaröstarösta ;-) men ha det bäst, PUUSSSS


Av theresa ♥ - 10 mars 2010 20:00

http://emmush.blogg.se/2010/march/de-5-finalisterna.html#comment


är adressen där du ska gå och ge


en röst åt mig, eller 2 ;-)


rööööösta så jag blir vinnaren


på emmys blogg ;-)


Ovido - Quiz & Flashcards