terrus

Alla inlägg den 9 mars 2010

;-)

Av theresa ♥ - 9 mars 2010 18:08



Hello!

Idag tänkte jag faktiskt om idag & om imorgon.


Idag: Var det skolan från 11:15 - ca. 14:30. Blev ingen meri-teijo för mig, och det är jag jätte sur för =( Nåja, far dit väl med Kiia på lördagen så :) Men, satt i biblioteket och kollade världens mest kollade TV-program,som är bäst, nämnligen > C.S.I Miami :)<3

Efter skolan for jag till Kiia, vi spelade mario :e var en stund ute & sedan var vi på datan. Sen är jag nu här! Och just var jag å äta ^ Nu ska jag skriva om morgon-dagen ;-)


Imorgon: Skall jag till skolan 9:00 och slipper därifrån 13:05, så ganska chill.

14:30 far jag till Alexandra, och 16:00 börjar tennisen och slutar 17:00 så uppdatering imorogon kanske efter 13:30 (?) men senast 19:00 :-)


   musik i min smak ;-)
 Justin Bieber-Love Me


bara för att jag har tråkigt tänkte jag fixa en ny header ;-)


Ovido - Quiz & Flashcards