terrus

Alla inlägg den 4 mars 2010

Av theresa ♥ - 4 mars 2010 19:27

Tjo! Här kommer dagens enkla( " var de lätt att rymma" ) outfit :)

  •   
  • vanliga stuprörs jeans, h&m
  • randig skjorta, gina tricot
  • linnet, som jag har under som ingen nästan ser =d från h&m
  • bältet, seppälä

PUSSSSSSSSS

ork inte ta bort punkten vid bilden ;D

^^

Av theresa ♥ - 4 mars 2010 17:17

Tjohej! Idag var det då det vanliga,tråkiga,skolan!

matematik,geografi,historia,hälsokunskap & gymnastik, fast den var jag inte på!


Efter skolan drog jag till Kiia, vi pratade om lägret & spelade lite mario! Sen kom jag hem, åt mat & nu e jag här! Ska snart äta v å f f l o r :)

Imoron, drar jag till pappa!! :)) äntligen ^^ är där till söndagen, kanske kommer 1-2 inlägg, för det vill jag inte onöda min tid på, vi far kanske och åka slalom till påminne, för det är bara 5-1o minuters bussresa från pappas, hoppas! Vi far nog inte om det är skit väder, nåja, men ni vet att det blir dålig uppdatering på veckoslutet! Men nu ska jag och kolla facebook ;> sen blir det waffel-time,tror jag det heter på engelska ?!^^ men senare kommer dagens outfit ;) cya!

Ovido - Quiz & Flashcards