terrus

Alla inlägg den 21 mars 2010

ehm

Av theresa ♥ - 21 mars 2010 19:54


~ Tjohej på dej ;)

Ursäkta men sätter inte ett videoinlägg nu mera idag, för jag har varit och duschat redan & sitter nu i pyjamas, så jag vill inte ;) Men imorgon kommer det nog. Kom ungefär 1 ½ timme sen hem från Nadin, jag var ju dit me Heidi :=) Men nu tänkte jag berätta kort om nästa veckans planer:


måndag: skolan 8:20-ca.13:45

-andra planer: läxor,datorn & chill. kanske kompis (?)
-bloggplaner: blir 1-3 inlägg, varav 1 är video ;)


tisdag: skolan 8-ca. 14:45

-andra planer: läxor,datorn &chill. Far till syrran maybee?
-bloggplaner: 1-3 inlägg, kanske hiss&diss,får se.


onsdag: skolan 10-13 (ååh!<3)

-andra planer: tennis 16-17, läxor & simhallspackning.

-bloggplaner: 2-4 inlägg :)


torsdag: skolan 8-ca 14:45

- andra planer: chilla & läxor, kanske kompis ;)
-bloggplaner: 1-2 inlägg.


fredag: skolan 8-13:50
-andra planer: chilll & övernatt med kompis kanske ^^

-bloggplaner: kanske 1-2 inlägg, det är ju fredag så :D


Ja där fick ni mitt schema för veckan ;) Nu ska jag packa väskan, äta ngt smått sedan tvätta tänderna & sova, hejdå&godnatt! ;>

ignonera min min,tack

Av theresa ♥ - 21 mars 2010 15:20

Tjaups, nu tänkte jag blogga ett über kort inlägg, för jag ska dra med Heidi till Nadin och äta,mums med stort M! :) Nåja kommer K A N S K E ett videobloggsinlägg efter det,men lovar inget ännu ;-) Sen kommer det nog säkert någo bilder ^^ :) men nu ska jag städa lite att mamma låter mig fara, eh :$ Nåja, bjuder på någon bild bara ;)

    

ååh, ge mig sommar!!!!<3

Av theresa ♥ - 21 mars 2010 10:11

Tjohej! Nu har jag tänkt klart dagens outfit och här kommer den :

  T-skjorta med trycket (som rosa fågeln säger): Love it's in the air
& i gula "bubblan" I *hjärta* My Life, från Seppälä,Finland :)

- skjortan köpte jag igår ;)


Svarta Jeans från H&M :)


Ha det bra,KRAM!

Av theresa ♥ - 21 mars 2010 09:49

Här kommer några bloggar som jag följer :)

 

Av theresa ♥ - 21 mars 2010 09:38

 

~ Som rubriken säger bjuder jag på en svart-vit höst bild :]

Ja, godmorgon!
Idag vaknade jag vid 10 :) Steg upp och åt lite morgonmål...

Nu sitter jag här och undrar vad jag ska ha för kläder på mig idag ^^
Ska också ringa till Kiia,och fråga om hon kan vara idag. Ska också ta och bläddra igenom mina foton och ta bort onödiga foton ;) Men nu ska jag fortsätta hitta på dagens outfit :) Ha det bra!

Ovido - Quiz & Flashcards