terrus

Direktlänk till inlägg 23 mars 2010

SVAR

Av theresa ♥ - 23 mars 2010 15:16

SVAREN TILL FRÅGESTUNDEN

Felicias frågor


-  vad föreställer dendär bilden? frågestundsbilden då? - haha, den föresteller en mandarin som jag lagade en halv citron på.

- favoritklädesplagg i ditt eget klädskåp? - ååh vad svårt! Men har inget favoritplagg just,men jag gillar mina tee's med tryck ;)

- vad har du för intressen? - Mina intressen är bland-annat : musik, fotografering, datorn  :$, vänner & sånt :=)

- kan du läggga in mera dagens outfit?- ja det hade jag faktiskt själv tänkt att  laga oftare, så det kan hända att det kommer dagens outfit upp-till 5 gånger i veckan.

- vad tycker DU om din egen blogg? - ehm, jag tycker att den är rätt okej, vad tycker ni?

- vem är din allra bästa vän? - det där var en svår fråga, har ingen allra bästa vänner, mera många bra vänner. Men om jag måste välja en måst det vara Jannica!<3

this or that

en bästavän / flera bästavänner
chips / popcorn
kolsyra / utan - hihi båda ;p
blogg / bdb
sommar / vinter
slalom / snowboard


Jarinas frågor

 -Hur många läsare har du per dag?- Ja, har inte kollat statistiken på senaste dagarna men det snurrar väl runt ca 25 unika besökare per dag ^^

-  Vilken är du absolut favoritblogg, du får bara välja en!- Det där var en svår en,
men om jag får bara välja en är det kanske din :)

Antingen eller:
Foki / Kenza
Kissie / Paow - gillar kanske paow  0,000001% mera fast jag inte gillar egentligen nån dera.
Röd / Grön
Äppel / Päron
Akon / Coldplay

Emmys frågor


- Vad är din favvorit maträtt? - oj vad svårt, gillar många men tortillas/tacos är gött!

-Vad är ditt favvorit klädesplagg? - hmm, samma svar som åt Felicia, mina tee's med tryck

- Vad är din favvorit klädesbutik? - kanske H&M eller ginatricot.

- Vad är din favvorit dag? - lördagen, absolut!

-Vad är din favvorit månad? - favorit månad, kanske
 juli- då är det varmt och skönt,
september- jag fyller år^^
december- julen
februari- bra tid att åka slalom.

- Vad är ditt favvorit djur? - hund och häst

- Vad är ditt tur nummer? - 7

- Vad är din favvorit färg? - limegrön

- Vad är ditt favvorit ämne i skolan? - huslig ekonomi

- Vad är ditt favvorit tv-program? - hmm, friends, C.S.I Miami, Desprate Houswives ( hur skrivs det :D)

- Vad har du på dig när du svarar på detta? - svarta jeans, randigt linne & PUMA skjorta

- Vem är din favvorit lärare? - haha, Cata eller Lena :)

- Vem är din idol? (sångare)  - JUSTIN BIEBER!<3

- Vem är din idol? (fotisspelare, skådespelare, backhoppare, i nån idrottsgren)-
typ  Torres :)

- Vad är dina intressen?  - sama svar som åt Felicia, Mina intressen är bland-annat : musik, fotografering, datorn  :$, vänner & sånt :=)

- Hur mår du? :) - jag mår toppen!

Zaidas fråga

-vilket blir ditt favorit plagg i sommar? jag gillar snickarbyxor,men är kanske inget för mig. Så ska jag säga kanske jeanssorts och något linne + gladiator sandaletter :=)



TACK FÖR FRÅGORNA :)

 

 
 
Ingen bild

bea

23 mars 2010 15:49

cp! du svara int på alla frågorna :O

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av theresa ♥ - 20 maj 2010 18:42

... denna blogg! Har nämnligen skaffat en ny! :-)http://tterrus.blogg.se  eller klicka här :_)   Synns där! XOXO ...

Av theresa ♥ - 19 maj 2010 19:38


  Tjenah! :-)♥ Idag var det skola, träning,tennis & sen kom jag hem. Nu ska jag ta och läsa igenom biologin och sen fara och duscha. Kanske kolla tv efter det?! Bloggar imorgon, XOXO ♥ ...

Av theresa ♥ - 18 maj 2010 21:25


About the design, jepp den är som den är tills jag fixar en ny :-D! "you just need to live with it"   ...

Av theresa ♥ - 18 maj 2010 21:20

      { vitt linne ~ seppälä. blått linne ~ h&m. svarta leggings ~ h&m. svarta converse ~wild shoe } ...

Av theresa ♥ - 18 maj 2010 21:11


  Okej, idag var det skolan, helt okej var den väl ^^ I hussan hade vi kockrig, det blev helt fail. Efter skolan for jag med Denise till säästö pärssi,nadin snabbt, biblioteket,glasskiosken & till Alexandra. I glasskiosken köpte vi glass förståss ...

Ovido - Quiz & Flashcards