terrus

Direktlänk till inlägg 28 mars 2010

Jag ber om ursäkta såhääääääääääääääääääär mycket!

Av theresa ♥ - 28 mars 2010 13:05

Ursäkta!


~ Som sagt ursäkta för inga uppdateringat på veckan, men internet ha krånglat lite här hos min syrra :( Så hoppas ni inte slutat helt läsa min blogg... Men nu är jag bak-on-track again :) Nu tänkte jag berätta kort om veckan :

måndag: Skolan från 8:20-13:45 - kanske jag har berättat men what eva ;D

tisdag: skolan från 8-15 kanske berättat det å ? ;D

onsdag: skolan 10-13 sen tennis :=)
torsdag: skolan, med jumppan till simhallen,sista gången buhuu :( var oxå med Kiia :))

fredag: skolan från 8--13:50 :)

senare på kvällen från 18-22:30 ungrfär hade vi filmkväll med väneleverna i skolan :) Bra filmer va de :) Get Smart & Hunting in Connecticut tror ja dom hette?! Men nu ska jag kolla facebook & bilddagboken! PusS

 

 
 
emmy

emmy

28 mars 2010 13:31

har väntat på att du skulle blogga igen, din blogg e så bra, puss

http://emmush.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av theresa ♥ - 20 maj 2010 18:42

... denna blogg! Har nämnligen skaffat en ny! :-)http://tterrus.blogg.se  eller klicka här :_)   Synns där! XOXO ...

Av theresa ♥ - 19 maj 2010 19:38


  Tjenah! :-)♥ Idag var det skola, träning,tennis & sen kom jag hem. Nu ska jag ta och läsa igenom biologin och sen fara och duscha. Kanske kolla tv efter det?! Bloggar imorgon, XOXO ♥ ...

Av theresa ♥ - 18 maj 2010 21:25


About the design, jepp den är som den är tills jag fixar en ny :-D! "you just need to live with it"   ...

Av theresa ♥ - 18 maj 2010 21:20

      { vitt linne ~ seppälä. blått linne ~ h&m. svarta leggings ~ h&m. svarta converse ~wild shoe } ...

Av theresa ♥ - 18 maj 2010 21:11


  Okej, idag var det skolan, helt okej var den väl ^^ I hussan hade vi kockrig, det blev helt fail. Efter skolan for jag med Denise till säästö pärssi,nadin snabbt, biblioteket,glasskiosken & till Alexandra. I glasskiosken köpte vi glass förståss ...

Ovido - Quiz & Flashcards