terrus

Alla inlägg under mars 2010

Av theresa ♥ - 21 mars 2010 09:49

Här kommer några bloggar som jag följer :)

 

Av theresa ♥ - 21 mars 2010 09:38

 

~ Som rubriken säger bjuder jag på en svart-vit höst bild :]

Ja, godmorgon!
Idag vaknade jag vid 10 :) Steg upp och åt lite morgonmål...

Nu sitter jag här och undrar vad jag ska ha för kläder på mig idag ^^
Ska också ringa till Kiia,och fråga om hon kan vara idag. Ska också ta och bläddra igenom mina foton och ta bort onödiga foton ;) Men nu ska jag fortsätta hitta på dagens outfit :) Ha det bra!

<3

Av theresa ♥ - 20 mars 2010 15:37

~ Hejsan!  

Idag har jag varit till Ekenäs med Emmy, köpte inte något mycket men lite iaf.:

  • ett svart basic linne från lindex
  • en t-skjorta med någo bilder & text från seppälä
  • kajal från seppälä
  • hårspray från seppälä
  • en klänning åt min systers flicka från lindex
  • 2 delikatessbollar från en godisaffär :)
  • en minnessticka 4GB från gigantti- elgiganten
  • en svart kajal från seppälä

    Inte så mycket,men hittade inte så värst mycket... Nåja, måste blogga snabbt för snart och ta ut min tosca kaka från ugnen
    När jag kom hem från Ekenäs så sökte jag upp det blåa&rosa bandet som jag har köpt förra veckan, och lagade dem i mina adidas tossor :D (på bild) Men nu väntar tosca kakan på mej så hejdå!
Av theresa ♥ - 19 mars 2010 20:16

Jebs, allt följande hittar du i min playlist på t.ex telefonen,spotify osv :)

Amy MacDonald-Don't tell me that it's over

Björn Rosenström- Muffins :D

David Guetta feat. Kid Cudi-Memories

Pitbull feat. Akon-Shut It down

Dj Laz - Move shake drop
( där featar bla. pitbull o många andra)


PÅ mina spotify listor har ja ca 300 låtar men orkar inte laga alla hit så dethär får räcka ;) Nu chattar jag med Sofia & Emmy, nu ska jag fara och kolla Sofias blogg :) <3 puss på dom sötnosarna.

Av theresa ♥ - 19 mars 2010 20:03

... den lovade videon på mig,egot or what,hell yeah, to the point här kommer videon :D

HHAHAH, ni får skratta :""""D
sry för snedheten ;)

(c) heidi

Av theresa ♥ - 19 mars 2010 16:48

  Frågestund som sagt :) Ta och skriv ett par frågor,som jag sen svarar på i tisdags ;)

Av theresa ♥ - 19 mars 2010 15:21

~ Tjabba, idag var det skolan, vem vill läsa om den på en fredag eftermiddag ? Så det får bli ;) Ja just var jag och Heidi här hos mitt,fast jag fortfarande är här hemma, hon kom hit efter skolan, vi pratade & var vid datan. Hon for just hem, före det tog hon en video, som jag hoppar över ett "busk staket" ahahahhaah, video kommer senare,laddar upp den på youtube

Men nu orkar jag inte skriva mera utan lägger hit en bild, ha en kul fredagseftermiddag :)

 

Av theresa ♥ - 18 mars 2010 18:24

   

~ Nämen hejsan :) Sorry för att detta är det första & kanske det sista inlägget för idag. Men nu tänkte jag berätta om dagen;


Skolan började redan klockan 8.

Vi hade idag

Engelska
Geografi
Matematik
Historia
Gymnastik x2


Gymnastiken var vi i simhallen i Ekenäs, men det var helt kul :)


Efter skolan for jag cyklande till Kiia, vi babblade lite och var lite vid datan, sen kom jag hem vid 17:40 =D Åt mat datade lite och nu sitter jag här, och ser på Salatut Elämät & äter Haribo goldbären godis. Men nu ska jag snabbt ta och öva på sagan till modersmålen som vi har imoron. Ha det så bra :)

Ovido - Quiz & Flashcards