terrus

Alla inlägg under mars 2010

Av theresa ♥ - 17 mars 2010 16:30


    ~ Hello! Kom ungefär en timme sen hem från Helsingfors, där va vi först till läkaren snabbt & tog blodprov och så bort åt... Sen for vi till Iso Omena, ett shopping center :) Köpte inte nå mkt bara : ett "peace" armband, hårsnuddar,ett linne & en bikini. Ja det var allt,men jag skulle såhääääääääääääääääääääääääääääääär gärna vila fara på fredagen och shoppa till Helsingfors, eller nånstans :) Men detta blev kort,måste ännu laga läxor och sånt, så KRAMIS!

Av theresa ♥ - 16 mars 2010 20:21

 

~ Tjabba! Nu ser jag lite på TV, chattar & bloggar förståss :) Ja,men nu tänkte jag berätta lite om morgondagen, för den är inte helt normal om man kan säga så ^^,


Ja, imoron drar jag till Helsingfors, på eftergranskning. Efter det far vi kanske och shoppa, får se hur vi hinner, för min brorsa har fotbollsträning, som han ABSOLUT måste slippa på,men får se lite :) Men nu ska jag fortsätta kolla TV, och bloggning imoron igen senare på kvällen! Bjuder på 2 bilder som jag tog idag, blomman blev jag faktiskt n ö j d med, Cíao, bloggar igen imoron senre på kvällen!

 

Av theresa ♥ - 16 mars 2010 18:25

 När jag tittade ut från fönstret idag morse, såg det ut såhär...

...  


men när jag kom hem från skolan kom det ner massor av snö )=

när tar vintern slut ? Har all snö hunnit smälta till midsommaren ?

  

Av theresa ♥ - 16 mars 2010 18:17

  

Idag var det skolan då :)
Från 8:00-14:45 ungefär.


vi hade

kemi
bildkonst

bildkonst
finska

hussa

hussa

hussa

efter skolan for jag hem,åt lite såg lite på TV kom på datorn,men orkade inte blogga :D Jaja, sen for jag ut, och skotta snö, tog några kort då oxå :)


Men nu sitter jag här på mammas & deras dator med min dator brevid mig, så hinner jag göra dubbelt med saker tillika :DD


http://karinwingqvist.webblogg.se/2010/march/finalisterna.html

Klicka gärna in där och rösta på finalist nummer 3, mig då ::D

men ha en überbra fortsättning på kvällen ;)

  

Av theresa ♥ - 16 mars 2010 18:13

http://karinwingqvist.webblogg.se/2010/march/finalisterna.html
ÄR ADRESSEN NI SKALL KLICKA IN PÅ OCH GE EN RÖST TILL MIG, JAG ÄR FINALIST NUMMER 3 PÅ KARINS 'MÅNADENS BLOGG' TÄVLINGEN =) SÅ TA OCH RÖSTA PÅ MIG :) -tack i förväg,PUSS

  

Av theresa ♥ - 15 mars 2010 16:40

 

Moips!

Ursäkta för inga inlägg,mitt internet funkar inte som det ska,så det går inte att komma in hit osv... Men nu tänkte jag faktiskt skriva om dagen :)


Skolan började 8:20 och slutade ca. 13:45 :)

Vi hade f i n s k a två timmar, sedan m a t e m a t i k och sen tre timmar h a n d a  r b e t e. Sen for jag via Säästö Pörssi --> Sparbörsen på svenska :-D Köpte ett paket med marabou chokladägg :) Ett såntdäran med lila paket :D Delade med Jannica <3 Sen kastade vi på varandra i en snöhög,sen kom Cassandra,cyklade hem med henne :) Men nu orkar jag inte blogga mer men PUSS, btw, e de skönt utan läxor,KRAM!

~ bilden är från förra året när jag var i egypten<3

Av theresa ♥ - 14 mars 2010 19:47

Hejsan!

Jag kom för ungefär en timme sen från w a l l s. Var dit och äta med Heidi http://heidisuorsa.blogg.se :) Var oxå via sale,där köpte jag godis&en tidning :)
Men sista inlägget för idag ska och duscha ännu, sen packa skolväskan för det är skola imoron -.- Men lägger ut 2 bilder & 2 låtar. ;) Ha en überkul fortsättning på er söndag-kväll. KRAM!

    

Kvällens enkla outfit =))

 


Pibull feat Akon(<3!)- Shut It Dow

Dj Laz-Move,shake,drop


PUSSOCHKRAM.

 

Av theresa ♥ - 14 mars 2010 15:20

... vill jag säga att jag tar bort bloggen om ingen läser den, bevis på det

  inga kommentarer skadar heller, för det är inte kul om ni bara läser o drar iväg, om inte nån läser & kommenterar tar jag bort bloggen, that's it punktslut

 

Ovido - Quiz & Flashcards